Followers

Status (^_^) Cik Eyfa

Saya sayang ibu saya ♥

"Rabu:12 May 2012"

Wednesday 29 June 2011

:)

Mukadimah tahun 2011..
Hahahhaha.. gelak.. gelak…
Dah nk sampai.. eh..eh.. bukan lah mmg dah sampai pertengahan tahun la.. hahhaha






x de lah.. aku gelak besar dgn statement diatas sbb aku ketawakan diri aku ni..



berabad lama nye aku x update blog.



ok..ok skarang aku nk cite skit2 aku sepajang



setengah tahun dalam 2011 ni..






skrang umur aku dah 22 tahun (tapi kalau diikutkan br 21 tahun 8 bulan)he..he.he



aku dah grad 1 tahun dah..



aku dah 1 tahun gak ade diploma in akauntansi..



aku dah konvo pon 1 bulan yg lepas..



skrg aku keje kat Cheng & co charted accountants (kt branch)



sbgai junior auditor je..



stakat ni la dulu catatan untuk hr ni..



insyallah nnti aku update lagi






No comments:

Post a Comment

Cakap skit untuk Cik Eyfa \\(^_^)//

hitungan saat sy mula bebloger...

Daisypath Anniversary tickers

Suka sangat lagu ni...slow motion (>,<)