Followers

Status (^_^) Cik Eyfa

Saya sayang ibu saya ♥

"Rabu:12 May 2012"

Sunday 23 October 2011

HAPPY BERDAY TO ME!!! \\ {^_^} //

Assallamualaikum..
Salam sejahtera..

Post hari Cik Eyfa hadiah kan speacial untuk Cik Eyfa sendiri.. heheheh


22 Oktober 1989 yang lalu lahir nya Cik Eyfa kat muka bumi ni.
Dah 22 tahun umur Cik Eyfa.
Dalam masa umur 22 tahun ni Cik Eyfa rasa diri ini sangat bertuah sesangat-sangat,
kerana mempunyai family tercinta yang sangat bahagia buat diri ini walaupun ade beberapa masalah melanda :)

Pada umur 22 tahun ni Cik Eyfa ingin membuat ucapan terima kasih yang tak terhingga sesangat.......

My Ibu tercinta Aini Yussof kerana melahirkan ku kedunia. Beri ku peluang mengenal erti dunia.
My Ayah kerana darah yang mengalih ke tubuhku ini memberi aku peluang untuk bernafas.
My adik kerana banyak membuat aku susah & membuat aku rasa perlu kamu di sisi.
Saudara-mara kerana memberi peluang untuk  ketawa dan menangis.
Orang tersayang kerana memberi ku peluang untuk mengenal erti cinta sejati.
Kawan-kawan kerana korang aku rasa tercabar untuk aku lebih baik dari korang.
Ofice mate kerana beri aku peluang berkerja & beri tunjuk ajar.
Musuh kerana kau beri aku erti pengajaran yang mendalam.

APA-APA PON CIK EYFA @ AIEFFA BINTI ABDULLAH. SAYANG KORANG SEMUA..



2 comments:

Cakap skit untuk Cik Eyfa \\(^_^)//

hitungan saat sy mula bebloger...

Daisypath Anniversary tickers

Suka sangat lagu ni...slow motion (>,<)