Followers

Status (^_^) Cik Eyfa

Saya sayang ibu saya ♥

"Rabu:12 May 2012"

Sunday 11 December 2011

Ayat iklas lahir dari hati hanya untuk kamu insan istemewa.. (♥_♥)


Dear .................... ♥

Awak hadir dalam hidup saya tanpa di duga...♥
Mengetuk pintu hati saya tanpa memaksa untuk membukanya...♥
Duka yang datang dalam hidup saya awak perawatnya...♥
Membuatkan pintu hati saya terbuka dengan sendirinya...♥

Semakin hari semakin rindu...♥
Dugaan demi dugaan yang datang buatkan saya semakin kuat untuk di sisi awak...♥
Apa pun yang jadi saya tetap gengam tangan awak sekuatnya...♥
Tak mampu untuk saya lepaskan awak...♥

Kerana hati saya iklas mencintai awak kerana LILAHITAALA♥♥♥



No comments:

Post a Comment

Cakap skit untuk Cik Eyfa \\(^_^)//

hitungan saat sy mula bebloger...

Daisypath Anniversary tickers

Suka sangat lagu ni...slow motion (>,<)