Followers

Status (^_^) Cik Eyfa

Saya sayang ibu saya ♥

"Rabu:12 May 2012"

Wednesday 17 August 2011

Burung Marah a.k.a ANGRY BIRDS

Hah hari ni nak citer sikit..
Mungkin bila korang tengok je tajuk korang dah biasa dengar.
Burung Marah (dalam bahasa Malaysianya) atau lebih glomor dikenali AGRY BIRDS.  
Bukan apa saya cuma nak citer macamana saya boleh terjebak dalam virus AGRY BIRDS ni.

Sebelum saya terjebak dalam virus ni saya ade gak terdengar dalam radio dalam television  dengan kegilaan AGRY BIRDS ni.
Tak tau plak saya pon boleh berjangkit sama.
'Person' yang bagitahu saya cara untuk dapat link AGRY BIRDS ni sape lagi x lain x bukan Icik Mohd Syazwan la.
Dia cakap dia syok sangat main dengan game ni.
Saya pon gatal lah mintak link dia.
Maklumlah biasanya angry birds ni biasanya boleh main jika kita ada iPhone @ iPad @ gaget2 yang canggih2.
Tapi skarang x lagi kita leh main dari PC kita je.

Yang aku x tahan, officemate aku pon tanya aku macamana nak main AGRY BIRDS ni.
Sungguh hebat virus die kan.. heheheh.

Apa-apa pun stakat ni je coretan untuk hari ini. sebelum tu layan sikit-sikit gambar-gambar ANGRY BIRDS yang saya kipnap kat google ni.


Cumel jugak ANGRY BIRDS ni

 Antara pahlawan-pahlawan AGRY BIRDS

 Ni antara salah satu perjuangan ANGRY BIRDS

Ok la.. nnti lau ade masa saya share lagi kisah AGRY BIRDS ni ekk..{^_^}



TQ BACA BLOG SAYA {^_^}
ASSALLAMUALAIKUM..




No comments:

Post a Comment

Cakap skit untuk Cik Eyfa \\(^_^)//

hitungan saat sy mula bebloger...

Daisypath Anniversary tickers

Suka sangat lagu ni...slow motion (>,<)