Followers

Status (^_^) Cik Eyfa

Saya sayang ibu saya ♥

"Rabu:12 May 2012"

Monday 1 August 2011

First day puasa...

Hari ni hari pertama puasa..
Apa menu berbuka hari ni ye...
Agak-agak apa ekk...
Hahahahah baru pukul 3 ptg lambat lagi nak berbuka..

Hah.. ok kat sini saya nak share aktiviti saya pada hari ni..

  1. Datang keja
  2. Balik kol 5 ptg
  3. Maybe singgah bazar ramadhan..
  4. cuci keta yang still lagi berbau akibat air milo tumpah.
Ish.. yang no lima x tahan ni...
Geram still ade dalam hati ni..
Mana x geram hari ni hari ke 4 air milo tumpah kat dalam my WHITY
TBC 2210..
Busuk tau bau nye.. Masam semacam je baunye.. tak tau la nak buat cam ne lagi..

Tapi saya ade terpikir nak barus sikit lagi nak cari sabun anti baktiria pastu nak vakium.
Dah lah hari khamis ni kena buat stok take..
malu la lau keta saya bau masam semacam je.. heheheh..

doa2kan moga2 WHITY TBC 2210 sy dah x de bau ekk..
ni my WHITY

Nanti saya sambung lagi kisah air milo in WHITY ni ekk.
So.. Selamat berbuka puasa

ni sy nak share doa berbuka puasa..
Doa selepas berbuka...



TQ BACA BLOG SAYA {^_^}

ASSALLAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment

Cakap skit untuk Cik Eyfa \\(^_^)//

hitungan saat sy mula bebloger...

Daisypath Anniversary tickers

Suka sangat lagu ni...slow motion (>,<)